Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Γεια σας, μικρούλια μου!! Αφού σήμερα μιλήσαμε για τα υποκοριστικά, είπα κι εγώ να χρησιμοποιήσω ένα!!χιχιχιχι


 https://teachergeorgiasclass.weebly.com/uploads/4/5/0/7/45072177/%CE%A4%CE%BF_%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82__%CE%93%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_-_%CE%A4%CE%B1_%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC_.pdf

Άσκηση: Συμπληρώστε τα κενά των προτάσεων.

Ο Νίκος ..........................  στην Αθήνα. (ζω)

Εσείς ........................ γαλλικά; (μιλάω)

Εσύ .......................... τους γονείς σου; (αγαπάω)

Ο Δημήτρης και η Ελένη ........................ το μωράκι. (φιλάω)

Τα παιδιά ......................... τις εικόνες του βιβλίου. (κοιτάω)

Η Άννα και εγώ ............................... υπέροχα! (τραγουδάω)

Ο πατέρας και η μητέρα ......................... με τα παιδιά. (μιλάω)

Η Μαρία ................... τις φίλες της για φαγητό. (καλώ)

Η Μόνικα ....................... να τρέχει γρήγορα. (μπορώ)

Αυτοί οι άντρες ......................... κάθε βράδυ! (ξενυχτάω)

Η γιαγιά  ................................. .(μαγειρεύω)

Τα παιδιά ............................ . (πονάω)

Εμείς .............................. με τον δάσκαλό μας. (συζητάω)

Εσύ και η αδερφή σου ....................... από το παράθυρο. (κοιτάζω)

Εγώ  ...................... στην αυλή του σχολείου. (τρέχω)

Τι ...................... εσύ σήμερα; (φοράω)

Αυτοί δεν  ...................... τι σημαίνει κρασί. (ξέρω)

Η αδερφή μου και η μητέρα μου δεν ................... ελληνικά. (μιλάω)

Εσείς ........................ τη μητέρα σας; (αγαπάω)

Η φίλη μου κι εγώ ...................... ένα γράμμα στη δασκάλα. (γράφω)










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου