Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

Γεια σας και πάλι, μικρά μου! Σήμερα θα επαναλάβουμε
 τον κανόνα, που ξέρουμε ότι όλα τα ρήματα γράφονται με
ω (ωμέγα)!
Πρώτα όμως θα δούμε ένα βίντεο-τραγουδάκι σχετικό, που είμαι σίγουρη πως θα σας αρέσει πολύ!

https://www.youtube.com/watch?v=zsiOkcEHXNg

Και τώρα θα κάνετε την παρακάτω άσκηση:

Διαβάστε τις προτάσεις και συμπληρώστε ό,τι λείπει.

  1. Παίζ....   με τους συμμαθητές μου.
  2. Θα σε περιμέν.... .Μην αργήσεις!
  3. Ακού.... έναν θόρυβο.
  4. Πλέν.... τα χέρια μου πριν φά.... .
  5. Θέλ.... να αγοράσ.... ποδήλατ.... .
  6. Ξέρ.... να μετρά.... μέχρι το 100.
  7. Κρυών.... πολύ. Θα βάλ.... πιο ζεστά ρούχα.
  8. Χτύπησε το κουδούνι. Πρέπει να πά..... στην τάξη μου.
  9. Αγαπ.... τον σκύλο μου. Τον φωνάζ.... Μαξ.
  10. Γράφ.... την αντιγραφή μου προσεκτικά. 

                               Αποτέλεσμα εικόνας για καρτούν

Και τώρα μαθηματικά! Είναι κανείς που ξέχασε τους αριθμούς ως το 50;;; Για να δούμε!


Φτάνει για σήμερα!! Να σας ενημερώσω ότι αναρτώ ασκήσεις και στην πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας e class. Για να μπείτε όμως εκεί θα πρέπει πρώτα, όπως γνωρίζετε, να πάρετε κωδικούς. Δυστυχώς είναι μια διαδικασία χρονοβόρα, αλλά με επιμονή θα τα καταφέρετε! Σας φιλώ και καλή δουλίτσα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου